Pagina de ajutor

Aici vei gasi informatiile necesare pentru a avea o experienta de cumparaturi cat mai placuta pe site-ul nostru.

Efectuarea cumparaturilor pe site-ul aparateultrasunete.ro

Afla cum decurge procesul de cumparare in acest magazin virtual.

Organizarea informatiei in magazinul virtual
Produsele din acest magazin virtual sunt organizate pe categorii si subcategorii. In paginile categoriilor si subcategoriilor de produse gasiti liste cu produsele din aceste categorii sau subcategorii cu informatii sumare despre produse (imagini cu caracter informativ, pret, scurta descriere). Fiecare produs are o pagina cu toate informatiile in detaliu.

 
Pasii necesari pentru a adauga un produs in cosul de cumparaturi:

1. Alegeti categoria sau subcategoria dorita
2. Vizualizati produsele, identificati produsul dorit si observati in partea dreapta butonul "adauga in cos". Daca doriti sa adaugati produsul in cosul de cumparaturi puteti face acest lucru apasand pe acest buton. Totodata aveti posibilitatea de a adauga cantitatea dorita din respectivul produs.
3. Daca nu sunteti decis, puteti sa mergeti la pagina detaliilor respectivului produs unde veti gasi mai multe informatii. Butonul pentru adaugarea in cosul de cumparaturi este prezent si aici si va permite adaugarea unui produs in cosul de cumparaturi
4. Daca doriti sa adaugati un alt produs in cosul de cumparaturi repetati pasii 1-3. O data adaugat in cos, produsul este salvat pana in momentul in care parasiti site-ul sau efectuati comanda.


Modificarea cosului de cumparaturi
Dupa adaugarea a cel putin unui produs in cos aveti posibilitatea de a edita cosul virtual de cumparaturi utilizand legatura din meniul din partea de sus a site-ului "Cosul de cumparaturi".

Aveti posibilitatea de a face modificari asupra cantitatilor produselor prin editarea valoarii din caseta aflata in coloana "Cantitate" si apasand pe butonul "Aplica modificarile". De asemenea, aveti posibilitatea de a sterge un produs din cosul de cumparaturi, apasand pe semnul "(x)" din coloana "Actiuni". Daca doriti sa goliti in intregime cosul de cumparaturi apasati pe semnul (x) din coloana "Actiuni" de la Total.


Efectuarea comenzii
In momentul in care ati adaugat cel putin un produs in cosul de cumparaturi puteti completa formularul de comanda, fiind vizibila legatura spre formular in meniul de sus "Comanda acum!". Puteti, de asemenea, ajunge la formularul de comanda din pagina cosului de cumparaturi apasand pe butonul "comanda".

Formularul de comanda trebuie completat cu atentie, cu date reale, deoarece de acest lucru depinde livrarea in cel mai surt timp a produsului. Foarte important este numarul de telefon la care puteti fi contactat. Un operator va va contacta imediat ce va prelua comanda Dvs.

 Livrarea produselor
Produsele vor fi livrate intr-un colet, iar plata se va face ramburs. Coletele sunt trimise prin curier rapid, iar costurile pentru trimiterea acestora sunt suportate de catre dumneavoastra. Valoarea acestor costuri va va fi comunicata in momentul confirmarii comenzii.

Garantia produselor

Afla care sunt termenele de garantie si cum se desfasoara activitatea de acordare a garantiei pentru produsele achizitionate.

1) Perioada garantiei este de 24 luni pentru persoanele fizice si 12 luni pentru persoanele juridice si este valabila incepand din ziua expunerii actelor de vanzare.

Garantia se prelungeste pe termenul in care produsul a fost la reparat. In cazul schimbarii produsului, garantia va fi pe baza noilor acte.

O eventuala alta reclamatie se va completa pe baza noilor acte.

2) Daca clientul cumpara de la societate un produs, care la vanzare este notat ca fiind folosit sau la care este precizata situatia actuala, ca ar avea un defect sau defecte, societatea nu raspunde de defectele acestor produse, clientul care preia un astfel de produs, trebuie sa fie atentionat ca acest produs are aceste defecte.

La produsele de vanzare cu pret micsorat garantia nu este valabila pentru defecte drept pentru care pretul a fost micsorat.

Exista posibilitatea ca la produsele folosite, societatea noastra sa micsoreze perioada de garantie, nu mai putin de 6 luni; aceasta perioadã fiind indicata de societatea noastra .

3) Clientul completeaza garantia trimisa la centrul de reclamatii. Daca garantia a fost emisa de un magazin, atunci produsele vor fi preluate de acel magazin pentru reparatii si retrimise .

4) Clientul preda produsul ambalat (pentru a fi protejat de eventuale socuri), iar  produsele pentru reclamatii trebuie trimise la service, la adresa: Bucuresti, Bdl. Ghencea, nr.158, cu notificarea scrisa pe colet: catre Departamentul de garantii si reclamatii Agan Trust SRL, pana in momentul in care este hotarat altfel, prin intermediul curierului rapid sau alte firme de acest gen (taxa de livrare este suportata de client) sau clientul poate sa ajunga la unul din magazinele noastre, care se afla in localitatea sa.

5) De indata ce reclamatia a fost solutionata, centrul service trimite produsul cumparatorului prin intermediul serviciilor de curierat al societatii (taxa de livrare fiind suportata de client), sau prin trimitere (prin hotarare) la unul din magazinele pentru ridicarea produselor din acel magazin.

De exemplu o reclamatie solutionata se trimite direct in magazinul in care s-a predat.

In cazul in care un produs care a fost trimis nu a fost preluat,  se retrimite inapoi la sediu, iar daca clientul solicita produsul acesta va fi responsabil pentru plata taxei de livrare.

Produsele retrimise vor fi depozitate, iar aceasta depozitare se va plati 19,99 RON cu TVA/buc pentru fiecare luna de depozitare.

In momentul in care perioada de depozitare trece de 6 luni atunci produsul reparat se poate vinde ca sa se valorifice pentru banii de depozitare.

6) Dreptul de acordare a garantiilor expira in urmatoarele situatii :

deteriorarea bunului in timpul transportului, aceste prejudicii trebuie cerut de la firma de transport
reparatii neautorizate ale produsului
instalare incorecta, sau folosirea contrar instructiunilor de utilizare sau de instalare
folosirea produsului in conditii care nu indeplinesc cerintele minime din instructiunile de utilizare
avariarea produselor industriale
distrugerea produsului prin supraincalzire sau suprafolosire, care sunt indicate in instructiunile de folosire dupa caz, daca e necesar asemenea specificatii
avarierea produselor prin alimentare la retele care nu corespund normelor, incarcarea bateriilor( la produsele de acest gen), este necesar sa fie folosite in modul in care a fost indicat acest lucru in instructiunile de folosire.
Pentru informatii legate de rezolvarea  reclamatiei in termen util si/sau starea actuala a situatiei,  puteti obtine informatii de la centrul de livrari la telefon 021.746.00.06

7) Vanzatorul isi rezerva dreptul de a inlocui anumite piese din produsele defecte cu o piesa din parametrii asemanatori.

Reclamatii defecte

Afla informatii legate de modul cum se procedeaza in cazul unei reclamatii a unui produs sau set de produse de la firma noastra.

Pentru rezolvarea reclamatiilor legate de defecte sau de garantia produselor, la nivelul Agan Trust SRL functioneaza Departamentul de garantii si reclamatii.
Acordati mare atentie la preluarea produselor in stadiul de pachet! Cumparatorii au dreptul sa analizeze pachetul in prezenta curierului, iar daca acesta prezinta deteriorari, deformari( turtiri, ovalizari, indoiri), ruperi ale benzii solicitati raspunderea transportatorului pentru aceasta si aveti obligatia sa ne informati si pe noi. Raspunzator pentru defectele produselor este firma de transport, la orice gen de produse care sunt asigurate. Pe baza listei se va face o evaluare a defectiunilor produse si se vor efectua reparatii sau se va inlocui cu un produs nou.

Reclamatii de defecte mecanice ale produselor, care nu au fost probabil primite, nu se pot valorica daca au fost descoperite ulterior.

 
Acest departament de reclamatii a fost infiintat si functioneaza din 05.10.2010 pentru stabilirea reclamatiilor si garantia produselor.

Agan Trust isi rezerva dreptul de a modifica conditiile fara anunturi prealabile.